Silver
Generation
má viac ako
50 rokov.
Generácia 50+, ktorej sa hovorí aj strieborná, je na Slovensku početná a zároveň najbohatšia. 2 milióny ľudí nad 50 rokov minie na svoju spotrebu 10 mld. EUR ročne. Zároveň vlastní 80% všetkých aktív. Napriek tomu, len 15% reklamných kampaní značiek je cielených na túto solventnú skupinu.
Podobná situácia je v celom vyspelom svete. Strieborná ekonomika by mala v krajinách Európskej únie do roku 2025 dosiahnuť objem 5,7 bilióna €, čo je takmer tretina jej HDP. Ale napríklad až 89% britských seniorov sa cíti značkami (brandami) ignorovaní.
O Silver Generation vieme veľa. Naša Sonda do života generácie 50+ je syntézou desiatich samostatných výskumov realizovaných v rokoch 2020 – 2022. Zúčastnilo sa ich viac ako 17 000 respondentov.
Radi sa o naše poznatky podelíme aj s vami.